27 Ekim 2009 Salı

Şarkılarla Fenerbahçe ve Galatasaray Tarftarlarının Derbi Günlüğü


Derbiden bir hafta önce:

Hafta başı:

FB: Allahım bitmesin bitmesin bu ruya,
Ne olur Uyandırma,

GS: İmdat yinemi Kadıköy
İmdat Yine mi Kanarya
İmdat yine mi gollerden
Kalemiz görünmeyecek..

Hafta ortası

FB: Fenerbahçe derler benim adıma
Bu sene de vereceğiz Cimbombomun
Sepetini eline

GS: Geleceğiz, yeneceğiz
Görürsünüz size neler edeceğiz

Maçtan önceki gün

FB: Ayva çicek açmış yaz mi gelecek,
Cimbom Kadıköye nasıl gelecek..

GS: Bitmez tükenmez sevgimiz
Kalbimizde yaşıyoruz
Biz uzay takımıyız
UFO muzla geliyoruz.

Maç günü:
FB: Moda sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Seni senden güzelim istiyorum
Beni şad et cimbom başın için

GS: Az kaldı bekle
Bak hasret tükenmekte
Özledin biliyorum
Yoldayım geliyorum

Maç başlamadan önce:
FB: hoş geldin yar yüreğime
Hoş gel de elalem ne derse dersin
Hadi hadiiii

GS: Sıra bizde artık diyoruz
Galibiyet istiyoruz
Biz uzay takımıyız
Yeneceğiz biliyoruz

FB: Alem biliyor Adam değilsin
Böyle geldin böyle gidersin
Dilenme benden gol dilenme
Tek sözüm sana Allah versin
Son sözüm sana Allah versin

1. Golden sonra:

FB: Oldu en sonunda oldu cim bom bom
Rüyalarım gerçek oldu cim bom bom
Duyduk duymadık demesin hiç kimse
İşte ilan ediyorum herkese

2. golden sonra
GS: Tanrım bana kuvvet ver
Bir Yenilgiye daha gücüm kalmadı
Öyle bir vefasız rakibe düştüm ki
Attıkça atıyor durmak bilmiyor

2-1’den sonra:
GS: Az kaldı biliyoruz
Beraberlik istiyoruz

3. Golden Sonra
FB: Oldun mu oldun mu
Şimdi mosmor oldun mu
Beraberlik beklerken
3.yü de kalende buldun mu

Maç sonu

FB: Akşam oldu penceremde
Bir mahsun mor menekşe
Ağlıyor mu ne
Nerde nerde en son çizgi nerde
Nerde nerde Cimbom nerde

GS: Allahım, günahım neydi Allahım
Dualarımda yalvarmıştım
En azından beraberlikti isyanım

FB: İste böyle her sene böyle
Cimboma böyle…

GS: Ben yenilmeye mahkum muyum
Ben bu kadere mecburbur muyum

FB: Seneye, seneye,
görüşelim seneye..

Hiç yorum yok: