7 Temmuz 2011 Perşembe

35.Hafta...

Kaderde bu 35.haftayı oynamak da varmış...

"Her şeyde bir hayır var" sözüne inanıyorsanız,

Şike çetesi ve medyası ıkınmaktan morarsa da normal zekadakileri ikna edecek tek bir kanıt sunamadı diyorsanız,

"Bağladığımız maçlarda niye 3er gol yedik" diye düşündüyseniz,

Maçları beraber seyrettiğiniz arkadaşlarınıza dönüp bir kez olsun "abi ne biçim bir gol bu ya, bizimikiler bir ayar mı çekti acaba ?" demediyseniz,

Tam tersine son dakikada bizim kaleye kıçına zift sürülmüş gibi koşan kaleciye bakıp "şampiyon mu olacaksınız lan..." dediyseniz,

Çocuklarınızın,sevdiklerinizin gözünün için baka baka "Biz temiziz" diyebiliyorsanız sorun yok.

Zorlu 35.hafta maratonuna hazırsınız demektir.

35.Hafta rakiplerimiz bay, sadece bizim maçımız var...

35.Hafta bitince belki doping iddialarıyla 36.hafta da olacak, bitti diye sevinmek yok :-)

Bana güvenin, bu seneki şampiyonluk 2 kere kutlanacak.
"Sana güvenemiyorum bu ülkenin ortamını bilmiyor musun?" diyorsanız istediğinize güvenin...


7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sana daha once guvenmemistim ve pisman olmustum bu sefer benimde inancim tam

(Süper)Cem dedi ki...

abi saygılar. bu işten alnımızın akıyla çıkacağız; buna "gerçekler" söz konusu olduğu sürece inanıyorum.

ancak eğer ki komplo teorileri doğruysa, yani işin içinde ve hedefin ucunda Aziz Yıldırım varsa bu iş bizi biraz zorlayacak. çünkü bu işin altında "iktidar mücadelesi" varmış gibi görünüyor. memleketimin en büyük sivil toplum örgütü olan Fenerbahçemizin başına geçmek büyük bir reklamdır, vizyondur. bu vizyonu değerlendirmek, buraya da el atmak isteyen siyasiler var ve algılarım ve de duyumlarım işlerin bu hale gelmesinde bu tür oyunların olduğunu söylüyor.

şikeden bahsedeceksek, bahsedilecek maç çok. bu işin altında şikeden daha ciddi şeyler var. ne zaman iktidarı destekleyen gazeteler bir konu üzerinde yoğun olarak manipülasyon uyguluyorlarsa, tüm olayı "kesinmiş" gibi yazıyorlarsa, o öküzün altında buzağılar aramak gerek, diye düşünürüm. şu an bakın tüm hükümey yanlısı gazetelere, hepsinin ağzında aynı hikaye. aykut kocaman'ın dün yaptığı basın toplantısından alabildikleri ve manşet yapabildikleri şey "CEZALARıNı ÇEKMELILER"... Alnımızın akı, futbolcunun teri, falan hikaye.

Uzattım :)

Bu konu ile ilgili ben de karalayacağım bir şeyler. Komplo teorilerimi dökeceğim, kusacağım.

sevgiler.

Sema Ankaralı dedi ki...

ben sana hep güvendim.kaç gündür sesin çıkmadığı için korktum ama şimdi umutlarım yeşerdi.

Adsız dedi ki...

sonuna kadar güveniyorum. bu arada kıça neft sürülür ama karşımızdakiler normal insan olmadığı için ziftle de verim veriyor olabilirler.

Adsız dedi ki...

bir kez daha kupa alıcaz ve şampiyonluk sayısı 19 olacak.

Adsız dedi ki...

Nefesler tutuldu...

"Savaş Özmen"

Adsız dedi ki...

35. haftayı da alnımızın akıyla tamamladık. önümüzdeki haftalara bakacağız artık. şampiyon yine fenerbahçe.