9 Şubat 2010 Salı

İnsan 9 Aylık Yavrusunu Betona Atar mı ?

Lefter-İslam Çupi-Mehmetçik Basri

11 Haziaran 1980'de Rahmetli İslam Çupi Lefter ile röportaj yapar. Küçücük bir bölümü :

Fenerbahçe formasını uzun yıllar giymekten ötürü bir gün geldi kanıksadın mı ? Daha Kestirme bir deyimle "öf bee ! Artık bu forma benim sırtımı sıktı" dediğin oldu mu ?

-İnsan kucağındaki 9 aylık yavrusunu betonun üzerine atıp beynini paramparça eder mi ? Ben Fenerbahçe formasını sırtımda değil, başımda taşıdım. 40 yaşında idim...Ogün'ü transfer etmişlerdi. Fikret Arıcan'la bir gün açık açık konuştum."Abi" dedim."Takım kaptanıyım.Yetenekli bir genç transfer ettiniz.Ben Lefter olarak, "Ya ben ya Ogün" dersem bu gence yazık olur.İzin verin futbolu bırakayım". Fikret abimin bu isteğime cevabı şöyle oldu : "Hayır bırakamazsın.Biz Lefter'siz bir Fenerbahçe'yi tribünlere anlatamayız.15.000 kişinin Kadıköy'e yürüyüp Fenerbahçe Kulübünü yakmasını mı istiyorsun ? " Ben Fenerbahçe formasını her zaman "Tanrı uzun ömürler versin" aşkı ve anlayışı içinde giydim.

1 yorum:

Sosyal_FB dedi ki...

Oradan bugüne geldiğimiz nokta manevi evlat Emre'dir işte. Ama özür dilerim, çağın gerekleri, değişen dünya falan vardı. Pardon... Yok, ben ağlayacağım.